I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, August 3, 2009

Palui (Bodoh/stupid) day!

hari ni, aku punya classmate minta tolong bawakan dlu kamus nya ke bilik ku pasal iya mo ke pejabat pos. suda tu aku pergi kantin then pergi koperasi.

then tiba2, HILANG!! terus macam bodoh2 aku td...panik lagi tu aku...habis hambur bilik ku cari kamus tuu...ada paper ku sama2 kamus tu lagi tu...

kalau paper tu ganya hilang napa baa...ani...kamus tuu...Ya Allah!! Kamu tau ka harga nya tu RM60 lebih!??! macam buduh2 jua tu nanti...

aku befikir suda..macam mana mo cakap sama mama ku ni...last2, kawan ku suruh cek tempat yang aku pergi td..pergi koperasi nada..pergi kantin, rupa2nya disana!!! THANK GOD SYUKUR ALHAMDULILLAH!! nasib baik jumpa!!! mun nda...ada 2 kali membali buku kamus tuu...kepisan jua tuu...

pa2 pun..tu laa..suda tu aku konfiden lagi tu kunun aku suda bawa ke bilik.palui jua banar aku ni..

suda tu lagi...mo buat assignment tu...paper lukisan ku cukup2 ada 5 jaa..20 lukisan...skalinya...nah!!!salah2!!habis 2 paper...trus ku sumbat 20 lukisan tu dlm 3 paper ganyaa...kamu bayang kan ja laa...macam buduh dan palui bin kelabu asap ni!!

satu ja laa yang aku rasa Grateful hari ni...jumpa kamus balik!!ohya, dan assignment ku siap td!! hehehe...boleh la aku tidur dgn aman...

k laa...nanti lagi update..bye ;)

3 comments:

  1. palui jua hari mu atu ahh...kasian kow ish3 mun aku ku padahi trus ku ganti...tapi rugi jua xda mencheck banar2....mati nah pelupa mu ani...tapi aku lebih teruk pelupa ku ani...mun aku 2 minit udah lupa...aku orang Kg. Benoni...kow orang mana??? ku liat ayat mu macam orang brunei....aku orang brunei...

    ReplyDelete
  2. 019-8135176 lawan 5 vs 5 dgn team ku Wonder_petz men DotA kita....aku cheif diorang pasal aku popular sudah d kampung ku men dota sama papar...100% di layan bhaa sapa ja...kmi nama kan team kmi pasal kmi suka kerjasama..kadang2 kalah jua...tpi mun 1 on 1 gerenti aku manang...bha apa2 pun update jua cerita palui atu...suka ku mendangar...ada jua hiburan...

    ReplyDelete
  3. palui tu banar..hehhe..konfiden lagi tuu..skalinya..naa..haha..aku orang Labuan baa..bapa ku orang brunei kan..atu tah jadi brunei dikit2 tuu.. :P

    aku mana pandai main dota...ko bawa aku main sims buleh laa.. XD

    ReplyDelete