I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, August 21, 2009

assignment dan puasa!! :D ramadan nyia org....

skrg...

aku ada 3 assignment..

hehhe...

2 hantar minggu depan...

1 lagi depan2 lagii...

sabar ja laa...

skg ni..aku ada 2 geng baru suda...satu tu namanya fatin..

budak penang...

sorg lagi si nana...

budak n9 nda silap ku...

suma Q diblkgnya...

macam hari tuu nya...

kotoq

XD hehehe...trus si ijam panggil kami kotoq group...

kurang asam..

suda tuu...

masa puasa sini panjang... D:

batah...

di Labuan skjp sj...

sabar sja laa...

suda tuu..first time

puasa tanpa family..

sebak jua laa..

suda tuu....

kalau skola dulu..

ptg macam tu mulih suda...

ani...hambik ko..

sampai 6stgh gitu...

menangis hingus2 nyaa muu... XD

siap2 ja aku pegi terawih td sma geng aras2 ku,

aku cuci kain...

kemudian disini laa aku...

meng'update' blog ni...

lama suda nda terupdate...

sorry laa..

busy betul baa masuk U ni...

apa2 pun, dugaan...

Sabar itu stgh dr iman...

banar nda???hehehe...

k laa..nanti2 lagi update....

tata...

No comments:

Post a Comment