I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, January 14, 2010

hai hai!!! ^^

lama nda jumpa kan...mcm2 aku mo cerita...tp too make it simple:

  • aku ada anak buah yang kedua suda...perempuan...sebiji mcm muka abangnya time damit..
  • aku officially bergelar budak grafik (AD111) semester 2 ni
  • kurus suda aku sikit...(berat ku turun wwoooo :P)
  • setiap khamis sekarang ni aku pegang kamera DSLR :D best woo..jakun kan..haha
  • aku sudah ada laptop sendiri ^^
  • rambutku aku kasi pendek lagi. (nampak gayanya nda panjang2 la rambutku ni)
  • aku FIL with some1...the person is Secret~! :3
  • kero join aku disini UiTM :D tinggal la si khal sorg2 di matriks sana...
  • kulitku nda lagi licin mcm dulu...sebab cuci kain guna tangan kan....sini tiada washing machine...dirumah ada laa...
  • hari tu aku 1st time bawa baju pergi dobi...2kg = rm1/rm2.lupa aku.tapi disebabkan terlalu ringan beratnya, so iya caj rm1.sebab nda sampai setengah kilo.teramat2 ringan.bau nya melekatni sampai seminggu.cukup memuaskan!!!!sampai almari aku pun wangi ni bau dobi :P
tu saja for now...c u later ;D

No comments:

Post a Comment